ESTADI
D6 | ESTADI ALEATORI |
---|---|
2-3 | Superfície de joc inusual |
4-5 | Estadi Rough & Ready |
6-8 | Clàssic |
9-10 | Estadi de luxe |
11-12 | Gent local |
D6 | SUPERFÍCIE DE JOC INUSUAL |
---|---|
1 | Aigua fins al turmell Si un jugador és derribat mentre va per ell o esquivant, resta 1 de la tirada d’armadura. A més, quan un jugador es gira d’estar atordit al final de qualsevol torn, tira un D6. En un 1 estar cap per avall a l’aigua no li ha fet cap bé, roman Atordit per un altre torn. |
2 | Camp inclinat Al començament de la primera ronda, llanceu un D6: . Amb un 4+, està inclinat cap a la zona final del equip que pateja. . Amb una tirada de 1-3, el camp està inclinat cap a la zona final de l’equip receptor. Sempre que la pilota reboti, no utilitzeu la plantilla de dispersió, sinó que utilitzeu la plantilla Tornar la pilota orientada directament pel pendent. A més, els jugadors poden anar a per ell una vegada més, sempre que els porti cap avall. A la mitja part, els equips canvien de bàndol i el terreny de joc s’inclina en sentit contrari. |
3 | Gel Cada cop que la pilota rebota, es mou una casella més en la mateixa direcció. A més, sempre que un jugador cau o és derribat, llisca un quadrat en una direcció aleatòria. Si llisquessin cap a una casella ocupada, no es mouen. Si llisquen fora del terreny de joc, feu una tirada de lesions amb normalitat. Si llisquen al quadrat amb la pilota, la pilota rebota. |
4 | Astrogranit Aquests substitut artificial de la pedra fou lo més en els 2480s, i els estadis de pedra encara el mantenen per la seva superfície anti-lliscant (i el fet de que sempre és entretingut quan els jugadors cauen). Afegeix 1 a totes les tirades d’armadura cada cop que un jugador cau o és derribat. Addicionalment, si un jugador falla quan intenta un A per ells, tira un D6: . En un 4+, el jugador es manté dempeus i no hi ha cap canvi, però no pot intentar tornar a buscar aquesta acció. . Amb un 1-3 el Jugador cau normalment. |
5 | Terreny desigual Tots els jugadors tenen -1 MA (fins a un mínim de 3). Tanmateix, els jugadors poden anar a per ells una vegada més del normal. |
6 | Pedra sòlida Cada cop que la pilota rebota, aquesta es mourà dues caselles en comptes d’una en la direcció que indiqui el D8. A més, afegiu 1 a totes les tirades d’armadura cada cop que un jugador caigui o sigui derribat. |
D6 | ESTADI ASPRE PERÒ FUNCIONAL |
---|---|
1 | Funcionaris apàtics Cada equip rep un suborn addicional a cada inici part del joc. Si un equip no fa servir el seu suborn durant la primera part, disposarà de dos durant la segona part. |
2 | Grades horribles no hi ha suficients seients, hi ha ferros sortint de cada superficie i una pudor insuportable prové de no se sap on. Hi ha un risc real de que els fans comencin a marxar, o pitjor, que demanin que els retornin els diners de les entrades. A final de cada part, els dos entrenadors llancen un D6 per determinar si els fans han començat a marxar: . Amb una tirada de 2+ els fans aguanten les incomoditats. . Amb una tirada d’1, els fans comencen a marxar i l’equip redueix el seu Fan Factor en 1. Nota: Cap valor de Fan Factor dels equips pot caure per sota de 0. |
3 | Trampes descobertes Si un jugador es mou a una casella de trampa (voluntàriament o no), es retirarà aquest jugador del joc i es comptarà com a empès a la multitud. Si la pilota rebota en una casella de trampa, es desvia immediatament 1D6 en una direcció aleatòria. |
4 | Marques poc clares L’equip de puntada pot optar per moure la línia de joc una casella cap endavant o cap enrere. Això crea una línia intermèdia temporal per aquest llançament i també s’utilitza per a recepció lliure. A més, el límit de dos jugadors per zona lateral durant la configuració no s’aplica a cap equip |
5 | Desesperats per donar-se a conèixer Cada equip rep un D6 addicional x 10.000 corones després del partit (els dos equips reben la mateixa quantitat). |
6 | Dungeons mal construïts Al començament d’una jugada, els jugadors que han estat expulsats tornen amb un 5+. |
D6 | ESTADI DE LUXE |
---|---|
1 | Paradetes d’articles promocionals Durant el pas 1 del post-partit. Cada entrenador afegeix un D3 extra x 10.000 al seu total de guanys. |
2 | Reputació d’Espectacle Durant el pas 4 del pre-partit. Cada entrenador llança 1D6. Els resultats es sumen i cada entrenador rep aquesta quantitat x 10.000 co extra per incentius. |
3 | Estudi de retransmissió Durant el pas 4 del pre-partit. Els jugadors estrella, Mercenaris, (In)famous coaching staff, Mags amb nom i àrbitres poc imparcials són D3 x 10.000 més barats (mínim 10.000). Tireu separat per cada Inducement que vulgueu contractar. |
4 | Apotecaris en plantilla Durant el pas del pre-partit, un equip que pot llogar un metge aconsegueix un metge itinerant gratuït. En el cas d’equips que no poden llogar un metge: . Un equip amb “Master of Undeath” regla especial té un Mortuary assistant gratuït. . Un equip amb la regla “Favoured of Nurgle” té un Doctor de la plaga gratuït. |
5 | Parcel·la tancada Els jugadors no poden ser espitjats a la multitud. En comptes d’això, els jugadors que haguessin estat empesos, són colpejats contra les balles i cauen al terra en la posició que ocupaven. Addicionalment, la pilota no pot botar en la multitud. En comptes, la pilota rebota en el mur. Feu servir la plantilla de Llançar a dins però nomes rebota una casella. Nota: Els jugadors sí poden aterrar dins la multitud quan són llançats. |
6 | Seients de luxe Al començament de cada jugada després de la primera, entre els passos 2 i 3, cada entrenador tira un D3 i afegeix la seva característica de inxes. Si el resultat és superior al nombre de Fan Factor per aquest partit l’equip guanya una repetició de tirada per aquesta jugada. Si aquesta repetició no es fa servir durant aquesta jugada, es perd. |
D6 | GENT LOCAL |
---|---|
1 | Maniacs alcoholitzats A l’inici de cada jugada, abans de tirar a la taula de puntada, tira un D6. Si el resultat és un 1 (per a la primera meitat) o 1-2 (per a la segona part), no tireu a la taula d’inici. En comptes d’això, tira un altre D6: 1= Àrbitre intimidat. 2-3 = Temps mort 4-5 = Àrbitre busca bronques 6 = Invasió de camp |
2 | Munió bulliciosa Cada entrenador obté +1 factor de fan. Afegeix +1 a les tirades de lesions quan un jugador és empès a la multitud. Finalment, si es produeix un resultat d’Invasió de Camp a la tirada de putada, afegeix un +1 al D3 quan es determini quants jugadors es veuen afectats. |
3 | Setciències carregosos Si un jugador comet una falta i com a resultat la víctima ha d’abandonar el terreny de joc, però no és expulsat per fer-ho, tira un D6: . En un 1-3, el jugador és expulsat com si hagués fet un doble a la tirada d’armadura o a la tirada de lesions. |
4 | Colla de pacifistes Si es produeix un resultat d’invasió de camp a la tirada de puntada, torna a tirar. . Addicionalment, si un jugador és empès a la multitud, amb un 4+ es col·loca directament a la seva casella de reserves. . Amb un resultat de 1-3 es procedeix amb normalitat. |
5 | Aficionats només de boca Al final de cada jugada, tira un D6 per veure si els fans han començat a marxar: . 2+ Els fans es queden una estoneta més. . 1 Els Fans han començat a marxar i cada equip ha de reduir el seu Factor de Fans en 1 Nota: Cap Fan Factor pot baixar per sota de 0. addicionalment, Si la pilota surt del terreny de joc, pot trigar una mica en que algú la retorni. Sempre que no sigui el torn final de la jugada, tira un D6: . 4+ La pilota és tornada amb normalitat. . 1-3 La pilota no és tornada fins el final del torn del següent equip. En qualsevol cas, la pilota és tornada amb normalitat des del punt pel qual va sortir. |
6 | Solemnes i callats Les animadores no tenen efecte a les tirades de events de puntada de peu. Addicionalment, si un jugador és llançat a la multitut, no s’arricarà a ser lesionat per aquesta i pot tornar al joc a l’inici del següent torn del seu equip. quan torna d’aquesta manera, el jugador es col·loca cap per amunt en una casella que acompleixi les dues condicions: . Adjacent a la línia de costat. . Tan propera com sigui possible a la casella final que va ocupar quan va ser fet fora del camp. |